LENSCIRCLE review

08:41

Pozdrav svima i dobro došli na moj novi post. Oduvijek sam ja bila malo "čudnjikava", voljela sam malo drugačije stvari, a među tim "čudnim" stvarima su bile i leće, naravno jedne već imam u svojoj kolekciji, ali su mi prije par dana na kućnu adresu došle druge leće sa stranice LENSCIRCLE.


Ove leće su mi na kućnu adresu došle u roku od 10ak dana, a u paketiću su se nalazile leće, kutijica za leće, ukrasna vrećica, kartončć na kojem piše kako staviti leće i papirić na kojem piše kako ih održavati.

Leće koje sam ja odlučila naručiti pogledajte OVDJE.
Najbitnija stvar kod leća je zapravo njihovo održavanje, ukoliko želite leće, morate kupiti i otopinu za leće (koju sam ja imala od prije) u kojoj ćete ih prati i čuvati.









U nastavku možete vidjeti kako mi ove leće stoje, meni se jako sviđaju jer izgledaju poprilično prirodno, nisu mi izazvale nikakva crvenila, ne žuljaju me i što je najbitnije ni ne osjetim da ih nosim.





Nosite li i vi leće?

Nadam se da vam se ovaj post sviđa.

MagdalenaŠ.

email: tajfun.megi@gmail.com
Instagram: @megistimac

You Might Also Like

22 komentari

  1. Nice! Lovely look!

    https://livetourevel.blogspot.com/2017/11/fit-couple.html

    OdgovoriIzbriši
  2. I love the effect!

    Federica
    www.federicadinardo.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Mnogo dobro izgledaju. Svidja mi se

    glamfashioncat.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. divan post <3
    zapratila sam te

    OdgovoriIzbriši
  5. Super leca,tacnije boja.Da naravno ,dobila sam par leca koje nosim ponekad,cini se mnogo ludi i zanimljivim.Super post,jos jedna zanimljiva stavka podjeljena sa nama.Posjeti moj blog ako zelis

    OdgovoriIzbriši
  6. You are so beautiful and this contacts make your eyes so big and pretty! :D Lovely post darling! <3

    Versjada

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivna si, ta boja ti jako lijepo stoji. Ne znam da li ih nosiš zbog vida ili boje. Ja sam isprobala leće, no to je bilo jedno vrlo neugodno iskustvo. Kolegica mi je stavljala i nešto nije dobro napravila, pa me je sve greblo. :) <33

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nosim ih samo zbog boje. Najvjerojatnije ih je okrenula naopako pa te zato grebalo, dogadalo se i meni haha
      I hvala ti puno ❤️

      Izbriši
  8. Wow! Looks amazing! *o*

    I hope that you visit my blog and maybe stay for longer!
    www.spiked-soul.pl

    Like Spiked Soul on FACEBOOK


    Kisses
    Elwira Charmuszko

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post.

    Volela bih da bacis pogled na dva nova posta koji su na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  10. NE NOSIM LEĆE, NE ZNAM NI KAKO BIH IH STAVILA, NISAM JA ZA TO, HAHA
    ALI TEBI DOBRO STOJE :)
    ANETA

    OdgovoriIzbriši
  11. Your eyes look super great with those lens!

    Kiss, Mariana Dezolt
    Messy Hair, Don’t Care

    OdgovoriIzbriši
  12. Nikad nisam imala hrabrosti nositi ih, ali bih voljela. Kad sam bila mlađa, bila sam zaluđena filmom ''Twilight'' i uvijek sam se divila boji očiju kod vampira, znajući da nose leće. Moram priznati da ti ova zelena boja mnogo pristaje :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.