Philips Lumea Prestige - Recenzija

16:41

Pozdrav svima i dobro došli na moj novi post. Danas vam napokon donosim svoje prve dojmove Philips Lumea Prestige uređaja za lasersko uklanjanje dlačica.
Unboxing ovog uređaja možete vidjeti OVDJE.
Najprije ću vam za početak reći što Philips kaže o ovom uređaju, a zatim i moje iskustvo.





Philips Lumea Prestige jednostavno rješenje za dugotrajno glatku kožu, pruža smanjenje do 92% dlačica u samo 3 tretmana. Učinkovito i jednostavno uklanjanje dlačica. Uz pomoć različitih nastavaka dizajniranih za optimalne rezultate jednostavno i brzo ćete ukloniti dlačice na svakom području tijela. Senzor SmartSkin predlaže najbolju postavku za vašu nijansu kože, prilikom svake upotrebe.



Što se tiče mog iskustva, do sada sam napravila tri tretmana na licu, dok sam na nogama i pazuhu napravila dva tretmana.
Što se tiče dlaka na licu, odnosno nadusnica, brade i zalizaka, imala sam najveći kompleks, bile su poprilično guste i crne, stoga sam se tih dlačica odlučila riješiti pod svaku cijenu. Naravno, njih sam prve i odlučila ukloniti, prvo što sam uradila je da sam obrijala područje s kojeg sam željela ukloniti dlačice. Nije mi niti malo bilo ugodno nanijeti pjenu za brijanje i brijati se kao i muškarci, iz razloga što sam sam bila izrazito skeptična po pitanju ovog uređaja i bilo me strah da će nakon brijanja dlačice još više očvrsnuti, postati gušće i deblje. 
Nakon što sam se obrijala, uzela sam uređaj u ruke, stavila nastavak za lice, upalila ga, stisnula na tipku koja će mi sama odrediti koja je jačina potrebna za to područje. Kada je uređaj odabrao jačinu koja odgovara mojoj koži. Krenula sam sa uklanjanjem dlačica. 
Ako mislite da boli, moram vam reći da ne, ali osjeti se da se nešto radi na tom području, ali to je gotovo neprimjetno.



Nakon svoja tri tretmana na licu mogu vam reći da su se dlačice prorijedile za nekih 70%, a ove koje su ostale jako sporo rastu.
Što se tiče nekih rezultata na nogama, također se vide, dlačice su se prorijedile za nekih 50% posto, isto tako i na pazuhu.

Jedino mi je jako žao što nisam fotografirala da vidite razliku prije i poslije. 

Svakako svima vama, koji imate problema s dlakama, preporučujem ovaj proizvod, jer je proces učinkovit, bezbolan i daje vrhunske rezultate. Znam, cijena nije mala, ali učinkovitost ovog proizvoda definitivno opravdava tu cijenu.

Jeste li vi koristili neki od uređaja za lasersko uklanjanje dlačica?

MagdalenaŠ.

email: tajfun.megi@gmail.com

You Might Also Like

5 komentari

  1. Meni ovaj uredjaj deluju interesanto :) Razmisljala sam da li da odem na lasersko uklanjanje u salonu ili da kupim sama neki za kucnu varijantu, ne znam ni ja sta je bolje, sta ti mislis?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja iskreno smatram da je bolje kupiti neki ovakav za kucnu varijantu. radis tretman kad tebi odgovara i imas ga zauvijek. ovako si u salonu dosta ogranicen po pitanju toga.

      Izbriši
  2. Draga Magdalena, ja se tebi divim! Toliko su lepe ove slike, da ja nemam reči! Tako si sve lepo uklopila sa dizajnom ovog uređaja... A i sam njegov dizajn je toliko perfektan!

    Ana's blogger life

    OdgovoriIzbriši
  3. This device should be great! I never thought abaout this kind of hair removal!
    xoxo
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    OdgovoriIzbriši
  4. Mislim da bih mogla da rešim par svojih "problemčića" time što ću uložiti u ovaj uređaj, hvala na preporuci! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.