AVENE EAU THERMALE

12:44

Pozdrav svima, dobro došli na moj novi post.
Danas vam donosim recenziju Avene proizvoda koje sam dobila na isprobavanje. 
Nikada nisam koristila ništa od Avene kozmetike, tako da je ovo bio prvi dodir s istom.
U nastavku možete vidjeti koje sam to proizvode dobila i moje iskreno mišljenje.



Prvi proizvod je Avene losion za čišćenje lica. Ovaj losion sam koristila nakon skidanja šminke, kako bi detaljnije očistila lice. S ovim losionom sam pokušala skidati šminku, međutim nije se baš najbolje pokazao u tome. Nakon što skinem šminku s micelarnom vodom koju koristim i inače, na blazinicu stavim Avene losion i pređem preko lica. Nakon toga koristim drugi proizvod koji sam dobila, a radi se o Avene mlijeku za čišćenje lica. Također ga nanosim blazinicom i koža nakon ovog mlijeka bude skroz mekana i hidratizirana.


Nakon što se mlijeko za čišćenje lica osuši na mom licu, nanesem Avene kremu za jako suhu kožu. Možda mi je ovo i najdraži proizvod koji sam dobila. Vrlo mala količina ove kreme treba kako bi namazali cijelo lice, ali s obzirom da je za jako suhu kožu koristila sam je isključivo samo na mjesta koja su mi bila izrazito suha, a to su obrazi i T-zona. Mogu reći da mi je ova kremica uistinu pomogla da se riješim suhe kože u proteklim hladnim danima. 


Sljedeći proizvod koji sam nanosila preko cijelog lica je Avene krema, također sa suhu kožu. Ovu kremu sam koristila i kao bazu za šminkanje, i dobro je funkcionirala, držala mi je kožu hidratiziranom. Moram napomenuti i da su mi ruke bile dosta suhe, iz razloga što sam u proteklih mjesec dana puno pješačila i ruke su mi bile izložene vjetru, s ovom kremom sam ih mazala i nakon par dana korištenja ruke su se skroz oporavile. Ova krema ne ostavlja nikakve masne tragove, brzo se upije, a opet drži vlažnost kože.
Također moram pohvaliti ambalažu ove kremice, meni je iskreno jako privlačan. 




I na samom kraju Avene termalna voda koju sam koristila prije nanošenja šminke ili kad bi osjetila da mi koža dehidrira. Volim termalne vode zbog vlažnosti koje daju koži.
Ova termalna voda se može koristiti ako imate opekline od sunca, ako imate neko crvenilo, preko ljeta da bi osvježili lice, nakon vježbanja itd.



Smatram da su ovi proizvodi iznimno kvalitetni, bilo mi je zanimljivo koristiti ih jer su skroz promijenili moju jutarnju i večenju rutinu njege kože. Također svaki od ovih proizvoda je antialergijski što je odlično jer sam ja osoba koja ima jako osjeljivu kožu i koja je sklona alergijskim reakcijama.


Ukoliko ste probali neki od ovih proizvoda, napišite u komentare vaše mišljenje?

MagdalenaŠ.

Email: tajfun.megi@gmail.com
Instagram: @megistimac



You Might Also Like

4 komentari

  1. Megi , odlično je. Nisam imala priliku da isprobam ove proizvode , ali mi se čini da vrede. ❤
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    OdgovoriIzbriši
  2. Dragq nadam se da su zadovoljavajuci proizvodi
    Usput pogledaj novi post na mom blogu

    OdgovoriIzbriši
  3. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow I love thermal waters! And the avene one is awesome! Super super good!

    I'm following you like you asked! Don't forget to follow me too ;)

    TheNotSoGirlyGirl // Instagram // Facebook

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.